En bild säger mer är tusen ord. -

Summerlovin'

Det har inte hänt så mycket här i bloggen nu på ett tag. Jag har visserligen tagit en del bilder, men jag har inte kommit mig för att lägga upp dem på datorn och än mindre i bloggen. Det finns så mycket annat som lockar såhär på sommaren.

Tänkte iallafall att jag skulle skriva ett litet inlägg om vad jag hittar på för något. Kanske kommer det lite nya bilder snart också.

Idag fick jag ett ryck och började pyssla lite med VÄXT hemsida. Vi har i styrelsen länge diskuterat hur mycket smidigare det skulle vara att ha tentabanken på hemsidan, men det är många tentor som behövs scannas in och ingen har riktigt koll på hur man skulle lägga upp det på hemsidan. Men jag satte mig och började pilla med alla inställningar, tji den som ger sig!
Så plötsligt gick jag till en rubrik och en massa underrubriker där man kan ladda upp t ex tentor, så jag sprang ner till kontoret och plockade med mig hela tentabanken hem, och sitter nu och scannar för fullt. Tyvärr så hamnar ju inte det man scannat i samma dokument heller, så sen måste jag lägga in alla bilderna i ett worddokument också. Och en del tentor är uppåt 20 sidor långa. Men jag är igång iaf, får väl ta några om dagen!

I övrigt så ser dagens planer ut som så att jag ska försöka läsa lite matte, och så hade jag tänkt gå ut och gå en runda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback